اپراتور همراه اول اعلام کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1005
نویسنده : اس ام اس

اپراتور همراه اول اعلام کرد

پس از فوت خواننده عزیز کشورمان، همراه اول اعلام کرد که درآمد ناشی از انتخاب آوای انتظار و فعال سازی آن و شارژ همراه اولی که از مشترکین به منظور فعال سازی کسر میشود را صرف ساخت مرکز جامع سرطان می نماید.

همراه اول در وب سایت خود اعلام کرد که امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

این مبلغ پول حاصل از فعالسازی و کسر شارژ همراه اول از آنها، ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

اپراتور همراه اول اعلام کرد که ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

درآمد حاصله از این فعال سازی و کسر شارژ همراه اول از این مشترکین به بیش از 180 میلیون تومان رسیده است.

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

همچنین مشترکین همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند . در این اقدام مبلغ مورد نظر از شارژ همراه اول شما کسر خواهد شد و به موسسه ی محک پرداخت میشود.

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com